نمایندگی تعمیر گوشی اپل

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

بک آپ گیری از گوشی های آیفون یکی از دغدغه های همیشگی دارندگان این محصولات هوشمند بوده. به همین دلیل در این مقاله 2 روش رایج برای تهیه نسخه پشتیبان را به شما معرفی می کنیم تا با استفاده از آن ها به راحتی از گوشی های آیفون یا سایر دستگاه های مجهز به سیستم عامل ios بک آپ تهیه کنید.

روش اول استفاده از نرم افزار iTunes است که یک روش رایج بک آپ گیری از گوشی های آیفون در ایران به حساب می آید چون برای استفاده از آن به اینترنت پر سرعت نیاز ندارید. روش دوم استفاده از فضای ابری آی کلود است که در ادامه بیشتر با این روش ها آشنا می شوید.

بک آپ گیری از گوشی های آیفون با نرم افزار iTunes

یکی از روش های محبوب کاربران ایرانی برای بک آپ گیری از گوشی های آیفون استفاده از نرم افزار iTunes است. در این روش نیازی به فضای ابری آی کلود و اینترنت پر سرعت ندارید کافیست گوشی آیفون خود را به کامپیوتر یا لپ تاپتان وصل کرده و نرم افزار iTunes را در آن نصب کنید.

نکته مهم اینکه اگر جزء استفاده کنندگان از گوشی های پرچمدار اپل هستید، در این روش حتما آخرین نسخه iTunes را روی گوشی خود نصب کنید.

بک آپ گیری با آیتونز

قبل هر چیز نرم افزار را روی گوشی آیفون خود نصب کرده و آن را اجرا کنید.

تلفن همراهتان را به کامپیوتر یا لپ تاپ وصل کنید.

در این مرحله پیامی روی گوشی شما ظاهر می شود. آن را تایید کرده و رمز عبور تلفن همراهتان را وارد کنید.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض صفحه نمایشگر

در بالای صفحه سمت چپ نرم افزار آیکون گوشیتان را مشاهده می کنید. روی آن کلیک کنید.

روی گزینه Summary در بخش تنظیمات منوی سمت چپ ضربه بزنید.

اگر می خواهید نسخه پشتیبان شما روی دسکتاپ ذخیره شود حتما گزینه This Computer را انتخاب کنید.

برای بک آپ گیری از اطلاعات مشترک اپل واچ و آیفون حتما گزینه Encrypt local backup را انتخاب کنید.

با انتخاب گزینه  Encrypt local backup نرم افزار از شما یک رمز خواسته که برای بک آپ گیری از آن استفاده کنید. با انتخاب گزینه Set Password بک آپ هایتان با رمز عبور خواهند بود.

برای تغییر رمز عبور فعلی خود می توانید روی گزینه Change Password کلیک کنید.

در نهایت گزینه Back Up  Now را انتخاب کنید.

مزایای نرم افزار iTunes در بک آپ گیری از گوشی های آیفون

برای استفاده از این روش نیازی به اینترنت نداشته همچنین محدودیتی در نگهداری فایل های بک آپ گرفته شده ندارید.

بک آپ گیری از گوشی های آیفون با فضای ابری

یکی دیگر از روش های بک آپ گیری از گوشی های آیفون استفاده از فضای ابری آی کلود است. آی کلود یک فضای ابری است که از آن برای ذخیره کردن اطلاعات استفاده می شود. این سرویس برای اولین بار توسط شرکت اپل و صرفا برای استفاده در محصولات هوشمند این شرکت طراحی شده است.

آی کلود بعد ساخت اپل آیدی به شما 5 گیگابایت فضای رایگان می دهد. برای استفاده از فضای بیشتر باید آن را خریداری کنید.

مراحل تهیه نسخه پشتیبان با آی کلود

از آنجایی که این روش وابسته به اینترنت است باید قبل هر چیز وای فای گوشی آیفون خود را روشن کنید.

این مطلب را از دست ندهید   VPN در iPhone

وارد بخش تنظیمات دستگاه شده و اپل آیدی آن را انتخاب کنید.

روی گزینه iCloud کلیک کنید.

بعد از اینکه وارد صفحه آی کلودتان شدید، گزینه iCloud Backup را انتخاب کنید.

آموزش غیر فعالسازی شبکه 5G در گوشی آیفون 13 پرومکس  یکی از قابلیت های گوشی آیفون 13 پرومکس، شبکه 5G است که انتقال داده را در آیفون شما چندین برابر می کند اما از طرفی آسیب زیادی به باتری آیفون 13 پرومکس وارد کرده و عمر آن را کم می کند. در صورت فعال شدن شبکه 5G در گوشی آیفون 13 پرومکس، باتری آن خیلی سریع خالی می شود.  در این مقاله نحوه غیر فعالسازی شبکه 5G در گوشی آیفون 13 پرومکس را به شما آموزش می دهیم. در ادامه همراه ما باشید.  استفاده از قابلیت 5G سرعت انتقال داده را  100 برابر نسبت به نسل های گذشته اینترنت افزایش پیدا می کند! این پیشرفت بزرگی در محصولات هوشمند به خصوص گوشی آیفون 13 پرومکس محسوب می شود. تحقیقات نشان داده استفاده از ویژگی شبکه 5G در گوشی آیفون 13 پرومکس باعث می شود چندین دستگاه به طور همزمان بتوانند به شبکه متصل شوند. به همین دلیل این استاندارد در مدت کوتاهی توانست نظر اغلب کاربران اپل در سراسر دنیا را به خود جلب کند تا جایی که در حال حاضر پشتیبانی از استاندارد شبکه 5G یکی از عوامل مهم در انتخاب و خرید گوشی های آیفون به ویژه آیفون 13 پرومکس محسوب می شود.  با گسترش ارتباطات اغلب اپراتورهای ایرانی تصمیم گرفتند خدماتی در زمینه شبکه 5G به کاربران خود ارائه دهند. امروزه بیشتر افراد تمایل دارند این استاندارد کاربردی را در گوشی های آیفون خود تجربه کنند. در حال حاضر اپراتورهای ایرانسل و همراه اول از شبکه 5G پشتیبانی می کنند.  استاندارد شبکه 5G علاوه بر مزایای زیادی که در اختیار کاربران قرار می دهد معایبی هم به همراه دارد که یکی از آن ها کاهش طول عمر باتری گوشی آیفون 13 پرومکس است. باتری گوشی های آیفون از حساسیت بالاتری نسبت به برندهای دیگر برخوردارند. فعال بودن مداوم استاندارد 5G باعث می شود میزان مصرف باتری افزایش پیدا کرده و طول عمر آن کم شود. در ادامه نحوه غیرفعالسازی قابلیت 5G در گوشی آیفون 13 پرومکس را به شما آموزش می دهیم.     1-	قبل هر چیز وارد بخش تنظیمات آیفون 13 پرومکس شوید.  01 2-	روی گزینه Cellular در بخش تنظیمات ضربه بزنید. 02 3-	وارد بخش Cellular شده سپس Cellular Data Options را انتخاب کنید.  03 4-	در بخش Cellular Data Options گزینه Voice & Data را انتخاب کرده و در لیست نمایش داده شده گزینه LTE را انتخاب کنید تا استاندارد 5G در گوشی آیفون 13 پرومکس شما غیر فعال شود. 04  نکته مهم اینکه در گوشی های آیفون 12 به پایین استاندارد 5G فعال نیست. اما شرکت اپل قبل عرضه سری 12 و گوشی آیفون 13 پرومکس این قابلیت را روی آن ها قرار داده است.

بعد انجام مراحل بالا یک نسخه پشتیبان از اطلاعات گوشی آیفون شما تهیه شده و در فضای اختصاصی ابری تان ذخیره می شود.

بک آپ گیری از گوشی های آیفون بسته به حجم اطلاعات و سرعت اینترنت ممکن است سریع یا طولانی انجام شود. بنابراین تا پایان فرایند وای فای خود را روشن نگه داشته و صبور باشید.

مزایای بک آپ گیری با فضای ابری آی کلود

نسبت به روش های دیگر آسان تر است اما برای استفاده از آن نیاز به اینترنت دارید. با استفاده از این روش فایل های بک آپ گرفته شده بین آیفون و آیپد می توانند مرتبط شوند.

در این مقاله 2 روش متداول برای بک آپ گیری از گوشی های آیفون را به شما معرفی کردیم. اگر اینترنت شما پرسرعت بوده و حجم اطلاعات شما کمتر از 5 گیگابایت است، پیشنهاد ما استفاده از فضای ابری آی کلود است.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + ده =

روش آپدیت گوشی اپل

روش آپدیت گوشی اپل

آپدیت گوشی اپل یکی از قابلیت های فوق العاده و کاربردی این ابزار هوشمند است که امروزه مورد توجه بسیاری از طرفداران محصولات اپل قرار

ادامه مطلب »