نمایندگی تعمیر گوشی اپل

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

علت خرابی دائم ایفون چیست؟

آیفون شما خراب می شود و نمی دانید چرا. بیشتر مواقع هنگام برخورد با خرابی آیفون، نرم افزار آن باعث ایجاد مشکل می شود. در این مقاله، من توضیح می دهم که چرا آیفون شما مدام خراب می شود و به شما نشان می دهم که چگونه مشکل را برای همیشه برطرف کنید!

iPhone خود را مجدداً راه اندازی کنید

یکی از راههای سریع برای رفع مشکل نرم افزاری جزئی که ممکن است باعث خرابی آیفون شما شود، خاموش و روشن کردن مجدد آن است. همه برنامه ها و برنامه هایی که بر روی iPhone شما اجرا می شوند می توانند به طور معمول خاموش شوند و پس از روشن کردن مجدد، شروع جدیدی به آنها می دهد.

دکمه روشن / خاموش را فشار داده و نگه دارید تا اسلاید برای خاموش شدن روی صفحه نمایش داده شود. اگر آیفون X، XR، XS یا XS Max دارید، همزمان دکمه کاهش صدا و دکمه کناری را فشار داده و نگه دارید تا به اسلاید خاموش شدن صفحه برسید.

در مرحله بعد، با کشیدن دکمه پاور دایره ای از چپ به راست روی صفحه نمایش، iPhone خود را خاموش کنید. هنگامی که آیفون شما به طور کامل خاموش شد، دکمه روشن / خاموش (آیفون 8 و بالاتر) یا دکمه کناری (آیفون X و جدیدتر) را فشار داده و نگه دارید تا زمانی که لوگوی اپل را روی صفحه مشاهده کنید. iPhone شما کمی بعد روشن می شود.

آیفون من هنگام خرابی یخ زد!

اگر آیفون شما هنگام خراب شدن یخ زد، باید به جای خاموش کردن معمولی آن را ریست کنید. بازنشانی سخت آیفون شما را مجبور می کند ناگهان خاموش و دوباره روشن شود.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض شاسی iphon 11 pro max

در اینجا نحوه تنظیم مجدد آیفون خود به صورت زیر است:

iPhone XS، X و 8: دکمه افزایش صدا را فشار داده و رها کنید، سپس دکمه کاهش صدا را فشار داده و رها کنید، سپس دکمه کناری را فشار داده و نگه دارید. وقتی آرم اپل ظاهر شد دکمه کناری را رها کنید.

آیفون 7: همزمان دکمه پاور و دکمه کاهش صدا را فشار دهید و نگه دارید تا لوگوی اپل ظاهر شود.

iPhone SE، 6s و نسخه های قبلی: دکمه Home و دکمه روشن / خاموش را به طور همزمان فشار دهید و نگه دارید تا لوگوی Apple را روی صفحه ببینید.

برنامه های خود را ببندید

ممکن است آیفون شما مدام خراب شود زیرا یکی از برنامه های شما مدام خراب می شود. اگر آن برنامه در پس زمینه iPhone شما باز گذاشته شود، می تواند به طور مداوم نرم افزار iPhone شما را خراب کند.

ابتدا، با دوبار فشار دادن دکمه Home (iPhone 8 و نسخه های قبلی) یا کشیدن انگشت از بالا به مرکز صفحه (iPhone X و نسخه های بالاتر)، تغییر دهنده برنامه را در iPhone خود باز کنید. سپس، برنامه های خود را با کشیدن به بالا و خاموش کردن بالای صفحه ببندید.

اگر برنامه ای مسئول این مشکل بود، ممکن است بخواهید برنامه های خراب iPhone را بررسی کنید. این به شما کمک می کند مشکلات برنامه یا برنامه هایی که خراب می شوند را تشخیص داده و برطرف کنید!

نرم افزار iPhone خود را به روز کنید

استفاده از iPhone با نسخه قدیمی iOS، سیستم عامل iPhone، می تواند باعث خرابی آن شود. با رفتن به تنظیمات و ضربه زدن روی General -> Software Update، یک بروزرسانی نرم افزار را بررسی کنید. در صورت موجود بودن به روزرسانی iOS، روی بارگیری و نصب ضربه بزنید.

این مطلب را از دست ندهید   خاموش کردن نوتیفیکیشن وبسایت‌ها در سافاری

از iPhone خود نسخه پشتیبان تهیه کنید

اگر آیفون شما هنوز در حال انجماد است، زمان ذخیره نسخه پشتیبان است، فقط برای اطمینان از اینکه هیچ یک از اطلاعات iPhone خود را از دست ندهید. دو مرحله عیب یابی بعدی در این مقاله مشکلات نرم افزاری عمیق تری را برطرف می کند و نیاز به بازگرداندن برخی یا همه iPhone به حالت پیش فرض کارخانه دارد. با ذخیره نسخه پشتیبان، هنگام بازنشانی یا بازگرداندن iPhone خود، هیچ داده ای را از دست نخواهید داد!

برای یادگیری نحوه پشتیبان گیری از iPhone خود در iCloud، ویدیوی YouTube ما را بررسی کنید. همچنین می توانید با اتصال iPhone به iTunes، کلیک روی نماد تلفن در گوشه سمت چپ بالای صفحه و کلیک بر روی Back Up Now، پشتیبان تهیه کنید.

بازنشانی همه تنظیمات

وقتی همه تنظیمات را در iPhone خود بازنشانی می کنید، همه چیز در برنامه تنظیمات به تنظیمات کارخانه بازنشانی می شود. باید دستگاههای بلوتوث خود را دوباره وصل کنید، گذرواژه های Wi-Fi خود را دوباره وارد کنید و برنامه تنظیمات خود را مجدداً بهینه کنید تا عمر باتری را افزایش دهید. پیگیری مسائل مربوط به برنامه تنظیمات می تواند بسیار دشوار باشد، بنابراین ما همه تنظیمات را بازنشانی می کنیم تا مشکل را در یک لحظه حل کنیم.

برای بازنشانی همه تنظیمات در iPhone، تنظیمات را باز کنید و روی General -> Transfer or Reset iPhone -> Reset -> Reset All Settings ضربه بزنید. باید رمز عبور خود را دوباره وارد کرده و با ضربه زدن روی بازنشانی همه تنظیمات، تصمیم خود را تأیید کنید.

این مطلب را از دست ندهید   5 ترفند حافظه گوشی اپل

iPhone خود را در حالت DFU قرار دهید

آخرین مرحله عیب یابی نرم افزاری ما برای خرابی آیفون، بازیابی DFU است. با این بازگردانی، کل کد آیفون شما پاک می شود، سپس خط به خط بارگذاری می شود. پس از ذخیره نسخه پشتیبان، برای آشنایی بیشتر با حالت DFU و نحوه بازگرداندن iPhone خود، راهکار ما را بررسی کنید.

گزینه های تعمیر آیفون

اگر آیفون شما بعد از قرار دادن آن در حالت DFU و بازسازی، همچنان خراب است، تقریباً مشکل سخت افزاری باعث ایجاد مشکل می شود. قرار گرفتن در معرض مایعات یا افتادن روی سطح سخت می تواند به اجزای داخلی آیفون شما آسیب برساند که ممکن است باعث خرابی آن شود.

یک قرار ملاقات با Genius Bar در فروشگاه اپل محلی خود تنظیم کنید و ببینید چه کارهایی می توانند برای شما انجام دهند. من همچنین یک شرکت تعمیر درخواستی به نام Puls را توصیه می کنم. آنها می توانند یک تکنسین متخصص را در عرض 60 دقیقه به طور مستقیم برای شما ارسال کنند! این فناوری iPhone شما را در محل تعمیر می کند و برای تعمیر مادام العمر به شما تعمیر می دهد.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + 20 =

روش آپدیت گوشی اپل

روش آپدیت گوشی اپل

آپدیت گوشی اپل یکی از قابلیت های فوق العاده و کاربردی این ابزار هوشمند است که امروزه مورد توجه بسیاری از طرفداران محصولات اپل قرار

ادامه مطلب »