نمایندگی تعمیر گوشی اپل

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

iPhone من پست صوتی را پخش نمی کند

پست صوتی روی iPhone شما کار نمی کند و شما نمی دانید چه کاری باید انجام دهید. بسیار ناامیدکننده است که پیام صوتی کار نمی کند، خصوصاً اگر انتظار تماس تلفنی مهمی از طرف دوست یا یکی از اعضای خانواده را دارید. در این مقاله، ما به شما نشان می دهیم که وقتی آیفون شما پست صوتی را پخش نمی کند، چه کاری باید انجام دهید، بنابراین می توانید مشکل را برای همیشه حل کنید.

چه مشکلی با آیفون من وجود دارد؟ آیا باید با شرکت مخابراتی خود تماس بگیرم؟

در این مرحله، نمی توانیم دقیقاً مطمئن باشیم که چرا آیفون شما پست صوتی را پخش نمی کند. پست صوتی که در برنامه Phone در iPhone خود پخش می کنید، Visual Voicemail نام دارد که پستهای صوتی شما را از طریق شرکت مخابراتی شما به صورت فایل های صوتی کمی بارگیری می کند، مانند فایل های موسیقی که در داخل برنامه Music گوش می دهید.

هنگامی که پست صوتی بر روی iPhone شما کار نمی کند، بسیاری از مردم تصور می کنند که مشکلی در شرکت مخابراتی بی سیم آنها وجود دارد، بنابراین آنها بلافاصله با خط تلفن پشتیبانی مشتری Verizon، AT&T، T-Mobile یا تلفن همراه دیگر تماس می گیرند. با این حال، بسیاری از اوقات این مشکل واقعا به دلیل یک مسئله نرم افزاری در خود آیفون ایجاد می شود.

پست صوتی در iPhone کار نمی کند

دو دلیل اصلی برای پخش نشدن پست صوتی iPhone شما وجود دارد:

  • iPhone شما پیام صوتی را از شرکت مخابراتی بی سیم شما بارگیری نمی کند. یا
  • برنامه تلفن در iPhone شما به درستی کار نمی کند
این مطلب را از دست ندهید   آموزش مکالمه و تماس در اپل

راهنمای عیب یابی ما به شما کمک می کند تا دلیل کار نکردن پیام صوتی در iPhone شما را تشخیص داده و برطرف کنید!

قبل از شروع

قبل از اینکه به مراحل عیب یابی برویم، مطمئن شوید که پیام صوتی تصویری را در iPhone تنظیم کرده اید. برنامه Phone را در iPhone باز کنید و روی پست صوتی در گوشه سمت راست پایین صفحه ضربه بزنید. اگر “برای بازیابی پیام صوتی ابتدا یک گذرواژه و تبریک تنظیم کنید” و همچنین دکمه ای که می گوید “اکنون راه اندازی کنید” را مشاهده کنید، پست صوتی تصویری در iPhone شما تنظیم نشده است.

برای تنظیم پست صوتی تصویری، روی تنظیم اکنون ضربه بزنید. از شما خواسته می شود گذرواژه پست صوتی را وارد کرده و تأیید کنید. در مرحله بعدی، شما این گزینه را خواهید داشت که پیشواز پیام صوتی پیش فرض را انتخاب کنید یا خود را ضبط کنید. اگر می خواهید سلام سفارشی خود را ضبط کنید، روی «سفارشی» ضربه بزنید. پس از وارد کردن رمز ورود و انتخاب سلام greeting، می توانید پیام های صوتی را دریافت کرده و آنها را در برنامه تلفن مشاهده کنید.

نحوه ی برطرف کردن این مشکل

  1. برنامه تلفن را ببندید و دوباره باز کنید

همانطور که قبلاً اشاره کردم، یکی از دلایل اصلی پخش نشدن پیام صوتی توسط iPhone، این است که برنامه Phone به درستی کار نمی کند. بستن و بازگشایی برنامه تلفن به آن اجازه می دهد تا “خاموش” شود و دوباره شروع شود، که گاهی اوقات می تواند یک اشکال نرم افزاری را برطرف کند.

این مطلب را از دست ندهید   شاسی iphone Pro 11

برای بستن برنامه Phone، با دوبار فشار دادن دکمه صفحه اصلی شروع کنید. با این کار برنامه Switcher باز می شود که تمام برنامه هایی را که در حال حاضر در iPhone باز کرده اید نمایش داده می شود. با انگشت خود روی برنامه تلفن به سمت بالا بکشید. می دانید برنامه تلفن وقتی دیگر در برنامه تغییر برنامه نشان داده نمی شود، بسته است.

  1. آیفون خود را خاموش و روشن کنید

گاهی اوقات، شروع مجدد آیفون با خاموش و روشن کردن مجدد آن می تواند یک مشکل جزئی نرم افزاری را برطرف کند. به عنوان مثال، اگر نرم افزار iPhone شما در پس زمینه خراب شود، ممکن است باعث عملکرد نامناسب برنامه Phone شود.

برای خاموش کردن آیفون، دکمه روشن / خاموش را فشار داده و نگه دارید تا زمانی که می بینید آیکون قرمز روشن و اسلاید برای خاموش شدن در صفحه نمایش آیفون شما ظاهر شود. با استفاده از انگشت خود، نماد قدرت قرمز را از چپ به راست بکشید. قبل از روشن کردن مجدد آیفون، حدود 30 ثانیه صبر کنید تا مطمئن شوید کاملاً خاموش است.

  1. وارد حساب حامل بی سیم خود شوید و رمزعبور پست صوتی خود را تغییر دهید

برخی از شرکتهای مخابراتی هنگام تهیه آیفون جدید، به عنوان یک اقدام احتیاطی امنیتی به شما احتیاج دارند که پسورد پست صوتی را مجدداً تنظیم کنید. گاهی اوقات، به روزرسانی آن به صورت دستی یا تماس تلفنی با پشتیبانی مشتری، می تواند اتصال iPhone شما را به سرور پست صوتی بازنشانی کرده و مشکل را برطرف کند.

این مطلب را از دست ندهید   سینی سیم کارت iphone X

4 تنظیمات شبکه را به تنظیمات اولیه برگردانید

وقتی تنظیمات شبکه را بازنشانی می کنید، تمام تنظیمات Wi-Fi و شبکه تلفن همراه iPhone پاک می شوند. این شامل تنظیمات شبکه خصوصی مجازی (VPN)، دستگاه های بلوتوثی و شبکه های Wi-Fi شماست – بنابراین مطمئن شوید که ابتدا رمزهای ورود خود را یادداشت می کنید! ما این مرحله را انجام می دهیم زیرا ردیابی دقیق منبع یک مشکل نرم افزار بسیار دشوار است، بنابراین همه تنظیمات شبکه را بازنشانی می کنیم.

برای بازنشانی تنظیمات شبکه، با باز کردن برنامه تنظیمات شروع کنید. در مرحله بعدی، روی General -> Reset -> Reset Network Settings (تنظیمات شبکه) ضربه بزنید و کد عبور خود را وارد کنید. iPhone شما تنظیمات شبکه را بازنشانی کرده و دوباره راه اندازی می شود.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 2 =

روش آپدیت گوشی اپل

روش آپدیت گوشی اپل

آپدیت گوشی اپل یکی از قابلیت های فوق العاده و کاربردی این ابزار هوشمند است که امروزه مورد توجه بسیاری از طرفداران محصولات اپل قرار

ادامه مطلب »