نمایندگی تعمیر گوشی اپل

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نحوه رفع اشکال لمسی iPhone X پس از به روزرسانی در iOS 13.3

آیا اخیراً با مشکلی روبرو شده اید که صفحه لمسی iPhone X شما به لمس های که در واقع انجام نداده اید پاسخ دهد؟ این مسئله لمس شبح یا اشکالات لمسی نامیده می شود که ممکن است در صورت کثیف بودن صفحه لمسی تلفن رخ دهد. کثیفی می تواند قطرات الکتریسیته یا آب را هدایت کند که می تواند باعث ایجاد اختلال در شارژ صفحه شود و منجر به اختلال در عملکرد صفحه نمایش شود. منابع دیگر عدم تعادل شارژ نیز شامل ولتاژ نادرست است.

پس از نصب به روزرسانی iOS 13.3 عیب یابی کنید

اگر از منظر دیگری به این مسئله نگاه کنیم، ممکن است به دلیل تعمیرات یا خرابی قطعات سخت افزاری، اشکالات لمسی رخ دهد. اگرچه این ممکن است در بیشتر موارد گزارش شده صادق باشد، به روزرسانی های نرم افزاری مانند iOS 13.3 همچنین می توانند یک اشکال صفحه لمسی ایجاد کنند. خطاهای نرم افزاری فقط در برنامه ها یا سایر ویژگی های نرم افزار تلفن رخ نمی دهد بلکه می تواند بر عملکردهای سخت افزاری مانند صفحه لمسی نیز تأثیر بگذارد.

برای کمک به آن دسته از کاربران مبتلا به آیفون X که پس از به روزرسانی در iOS 13.3 با مشکل صفحه لمسی روبرو هستند، برخی از روش های مفید را برای حل این مشکل وجود دارد. قبل از اینکه به جزئیات بپردازیم، فقط مطمئن شوید که تلفن شما صدمه جسمی مانند انداختن تصادف یا ابخوردگی ندارد. در غیر این صورت، باید به نزدیکترین مرکز خدمات اپل در این منطقه مراجعه کرده و تلفن خود را توسط تکنسین محل آنها بررسی کنید.

این مطلب را از دست ندهید   سینک کردن اپل واچ با آیفون

راه حل اول: تمام برنامه های پس زمینه را در iPhone X خود ببندید.

برنامه های سرکش ممکن است در صفحه لمسی آیفون شما اختلالات خاصی ایجاد کنند و ممکن است دلیل اصلی تجربه این لمس های شبح پس از به روزرسانی iOS 13.3 بوده باشد. این برنامه های نامنظم ممکن است در صورت بروز اشکالات تصادفی پس از نصب نسخه جدید نرم افزار، رخ دهند. همچنین در صورت ادامه به روزرسانی، اگر در پس زمینه به حالت تعلیق درآیند، ممکن است خطاهایی داشته باشند برای اصلاح این مورد، از همه برنامه های پس زمینه خارج شوید زیرا این کار عملکرد آنها را تازه می کند و می تواند خطاهای برنامه را که باعث لمس شبح دستگاه شما می شود برطرف کند. مراحل زیر است:

  • انگشت خود را به سمت بالا بکشید و سپس از صفحه اصلی مکث کنید.
  • برای حرکت در پیش نمایش برنامه ها، انگشت خود را به چپ یا راست بکشید.
  • سپس برای بستن جداگانه برنامه های پس زمینه، پیش نمایش هر برنامه را به سمت بالا بکشید.
  • پس از پاک شدن همه برنامه های پس زمینه، سعی کنید از صفحه لمسی iPhone X خود استفاده کنید و ببینید آیا لمس های فانتوم از بین رفته اند.

راه حل دوم: آیفون X خود را مجدداً راه اندازی کنید.

هر زمان که در دستگاه های تلفن هوشمند خود با مشکل یا خطایی روبرو هستیم، همیشه سعی می کنیم آن را خاموش و روشن کنیم. ثابت شده است که این روش در پرداختن به چندین مسئله، به ویژه اشکالات جزئی نرم افزاری ناشی از به روزرسانی iOS، موثر است. با انجام یک راه اندازی مجدد ممکن است آیفون X ghost touch را برطرف کند زیرا حافظه پنهان نامنظم را از بین می برد و سیستم تلفن را تازه می کند. این امر همچنین می تواند در اجرای تغییرات ایجاد شده توسط به روزرسانی نرم افزار اخیر کمک کرده و عملکرد تلفن را بهبود بخشد.

این مطلب را از دست ندهید   باتری iPhone 11 Pro

اگر هنوز این روش را انجام نداده اید، دو گزینه برای امتحان دارید. با این مراحل می توانید با بازنشانی نرم شروع کنید:

  • دکمه Power / Side و هر یک از دکمه های میزان صدا را به طور همزمان برای چند ثانیه فشار داده و نگه دارید.
  • پس از نمایش اسلاید برای خاموش کردن صفحه، هر دو دکمه را رها کنید.
  • برای خاموش کردن تلفن، نوار لغزنده خاموش را به سمت راست بکشید.
  • بعد از 30 ثانیه، دکمه Power / Side را دوباره فشار دهید و نگه دارید تا زمانی که آرم Apple را ببینید.

اشکالات لمسی ممکن است شما را در استفاده از عملکردهای صفحه لمسی مانع کند و انجام یک تنظیم مجدد نرم امکان پذیر نخواهد بود. در این صورت، به جای آن یک نیروی مجدد را شروع کنید. با این کار آیفون X شما با استفاده از دستورات کلید سخت افزاری راه اندازی مجدد می شود. نحوه کار:

  • دکمه افزایش صدا را به سرعت فشار داده و رها کنید.
  • دکمه کاهش صدا را به سرعت فشار داده و رها کنید.
  • در آخر، دکمه Side را برای چند ثانیه فشار دهید و نگه دارید تا آرم Apple را ببینید.

اجرای این فرآیند همچنین می تواند برنامه های نامنظم را بیشتر از بین ببرد و باید شانس حل اشکال لمسی را افزایش دهد. فقط به دستگاه خود اجازه دهید فرایند راه اندازی مجدد را به پایان برساند و سپس بررسی کنید که آیا هنوز با خطاهای لمسی روبرو هستید.

راه حل سوم: به روزرسانی های برنامه معلق را در iPhone X خود نصب کنید.

برنامه های نامنظمی که باعث لمس فانتوم iPhone X شما می شوند ممکن است با به روزرسانی آنها بهبود یابند. به روزرسانی های برنامه معمولاً در رفع خطاهای گزارش شده برنامه و افزایش عملکرد برنامه متمرکز هستند. این به روزرسانی ها باید سیستم برنامه را تثبیت کنند و ممکن است در از بین بردن لمس های فانتزی آیفون X شما نقش داشته باشد. برای دادن این هدف، با دنبال کردن مراحل زیر، همه به روزرسانی های برنامه معلق را به صورت دستی روی iPhone X خود نصب کنید:

  • از صفحه اصلی، روی App Store ضربه بزنید تا باز شود.
  • در پایین امروز روی برگه امروز ضربه بزنید.
  • سپس بر روی نماد نمایه کاربر در گوشه سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید.
  • شما باید جزئیات حساب را ببینید.
  • به پایین به بخش «به روزرسانی های موجود» بروید.
  • برای به روزرسانی برنامه های منفرد، روی «به روزرسانی» در کنار برنامه ضربه بزنید.
  • برای به روزرسانی همزمان همه برنامه ها، روی Update All ضربه بزنید.
این مطلب را از دست ندهید   چگونه تمام عکس و ویدیوهای اپل را به یکباره حذف کنیم

برای اعمال تغییرات لازم و از بین بردن حافظه پنهان اضافی روی سیستم، مجدداً در iPhone خود راه اندازی مجدد کنید. سپس بررسی کنید که آیا اتفاق لمس شبح وجود دارد یا خیر.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 4 =

روش آپدیت گوشی اپل

روش آپدیت گوشی اپل

آپدیت گوشی اپل یکی از قابلیت های فوق العاده و کاربردی این ابزار هوشمند است که امروزه مورد توجه بسیاری از طرفداران محصولات اپل قرار

ادامه مطلب »