نمایندگی تعمیر گوشی اپل

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

شرکت اپل در طراحی محصولات جدید خود از قابلیتی به نام تقویت صدای مکالمه در آیفون و آیپد استفاده کرده است. این قابلیت باعث می شود صدا و کیفیت تماس های صوتی کاربران چندین برابر شود. قابلیت تقویت صدا به صورت پیش فرض در آیفون و آیپد اپل وجود داشته و با اغلب نسخه های آیفون و دستگاه هایی که مجهز به تراشه A12 هستند، سازگاری کامل دارد. نکته مهم اینکه برای استفاده از قابلیت تقویت صدای مکالمه در آیفون و آیپد باید جدیدترین نسخه سیستم عامل ios داشته باشید.

تقویت صدای مکالمه در آیفون و آیپد از راه تنظیمات

دسترسی به قابلیت تقویت صدای مکالمه در آیفون و آیپد بسیار ساده است. تنها کافیست مراحل زیر را انجام دهید:

قبل هر چیز مکالمه خود را شروع کنید. این کار می تواند از طریق واتساپ، گوگل یا فیس تایم انجام شود.

بخش control center را باز کرده سپس روی آیکون میکروفون ضربه بزنید.

با انتخاب گزینه Voice Isolation دستگاه روی صدای مکالمه شما متمرکز شده و آن را تقویت می کند.

نکته جالب توجه اینکه شما می توانید با استفاده از گزینه Wide Spectrum صدای محیط اطرافتان هم بیشتر کنید. این قابلیت برای زمانی است که می خواهید صدای محیط از صدای خودتان بیشتر شنیده شود.

قابلیت تقویت صدای مکالمه در آیفون و آیپد توسط هوش مصنوعی طراحی و اجرا می شود.

چگونه از قابلیت Center Stage در تماس های تصویری خود استفاده کنیم؟

شاید دلتان بخواهد هنگام تماس تصویری، صورت خود را درخشان تر یا با  کیفیت بهتری به مخاطبتان نشان دهید. Center Stage این کار را به راحتی برایتان انجام می دهد. شما با استفاده از قابلیت Center Stage می توانید تصویر خود را در حالت پرتره قرار داده یا افکت های زیبایی به آن اضافه کنید. نکته مهم اینکه ویژگی Center Stage فقط روی آیپدهایی که بعد سال 2021 تولید شدند قابل اجرا می باشد.

این مطلب را از دست ندهید   معرفی نگهدارنده r-560 

برای دسترسی به این قابلیت مانند روش قبلی مکالمه تصویری خود را از طریق واتساپ، گوگل یا فیس تایم شروع کنید. سپس وارد بخش کنترل سنتر شده و روی آیکون دوربین ضربه بزنید.

با انتخاب گزینه Center Stage دوربین تمرکز بیشتری روی صورت شما در قاب تصویر می کند. برای تار کردن محیط اطرافتان می توانید از گزینه پرتره هم استفاده کنید.

شرکت اپل برای راحتی کاربران خود قابلیت های جدیدی روی محصولات هوشمند خود قرار داده که یکی از آن ها تقویت صدای مکالمه در آیفون و آیپد است. این قابلیت کاربردی به کاربر لذت برقراری یک تماس صوتی یا تصویری جذاب با دوستان یا اعضای خانواده اش را می دهد.

در این مقاله سعی کردیم نحوه استفاده از قابلیت تقویت مکالمه در آیفون و آیپد را به شما آموزش دهیم. منتظر نظرات، انتقادات و پیشنهادات شما هستیم.

مقالات مرتبط:

آموزش ریپورت پست، عکس و ویدیو در اینستاگرام

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 5 =

روش آپدیت گوشی اپل

روش آپدیت گوشی اپل

آپدیت گوشی اپل یکی از قابلیت های فوق العاده و کاربردی این ابزار هوشمند است که امروزه مورد توجه بسیاری از طرفداران محصولات اپل قرار

ادامه مطلب »