نمایندگی تعمیر گوشی اپل

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

امروز قصد داریم شما را با بهترین و جدیدترین برنامه های آنفالویاب برای گوشی های آیفون آشنا کنیم. شبکه های اجتماعی به خصوص اینستاگرام این روزها نقش مهمی در زندگی روزمره ما بازی کرده و بیشترین ساعات روزمان را به خود اختصاص داده اند. بسیاری از افراد از شبکه های اجتماعی برای به اشتراک گذاشتن خاطرات لذت بخش خود استفاده می کنند.

حتما تا به حال برایتان پیش آمده که افرادی پیج شما را فالو کرده و بلافاصله آنفالو می کنند. این کار برای اغلب افراد آزاردهنده محسوب می شود. از طرفی بررسی تمام فالوورها هم کاری سخت و زمان بر است. برنامه های آنفالویاب می توانند در این زمینه خیلی به شما کمک کنند.

با توجه به اینکه اغلب افراد از اینستاگرام برای رونق کسب و کارشان استفاده می کنند، باید قبل فالو کردن یک پیج بررسی دقیقی درباره آن داشته باشند. در ادامه لیستی از بهترین برنامه های آنفالویاب برای گوشی های آیفون و آیپد به شما معرفی می کنیم.

برنامه های آنفالویاب رایگان برای اینستاگرام

قبل معرفی برنامه های آنفالویاب رایگان اینستاگرام در گوشی های آیفون این نکته را به شما یادآوری کنیم که برای استفاده از برخی امکانات برنامه های آنفالویاب باید هزینه پرداخت کنید. در این میان استفاده از بعضی امکانات و قابلیت های اصلی این نرم افزارها برای کاربران رایگان است.

برنامه آنفالویاب فالوور پلاس

یکی از بهترین برنامه های آنفالویاب در گوشی های آیفون است که به شما این امکان را می دهد افرادی که پیجتان را در اینستاگرام فالو یا آنفالو کرده اند را به راحتی شناسایی کنید. رابط کاربری بالا را می توان بزرگترین نقطه قوت این برنامه کاربردی و حرفه ای دانست.

این مطلب را از دست ندهید   بروز رسانی اطلاعات شخصی در اپل واچ

معرفی برنامه آنفالویاب IG Analyzer

این برنامه کاربردی آمار تمام افرادی که پیج شما را در اینستاگرام فالو یا آنفالو کرده اند را نمایش می دهد. IG Analyzer به شما این امکان را می دهد که خیلی سریع فردی که شما را آنفالو کرده را پیدا کرده و شما هم او را آنفالو کنید. این نرم افزار پیشرفته علاوه بر موارد بالا میزان رشد حساب کاربری شما در اینستاگرام و میزان لایک و کامنت های پیجتان هم نمایش می دهد.

از مزایای برنامه آنفالویاب IG Analyzer می توان به استفاده 7 روزه رایگان به صورت آزمایشی، بروز رسانی خودکار اطلاعات و ارسال اعلان ها اشاره کرد.

برنامه آنفالویاب Mass Unfollow for Instagram برای گوشی های آیفون

آنفالویاب Mass Unfollow for Instagram به شما این امکان را می دهد که چندین کاربر را به طور همزمان آنفالو کنید. این کار در وقت و هزینه شما هم صرفه جویی می کند. از طرفی این برنامه به شما امکان بلاک کردن فالوورهای روح هم می دهد. فالوورهای روح افرادی هستند که به پست های شما علاقه چندانی نداشته و صرفا یک عدد در پیج شما به حساب می آیند.

با استفاده از این ابزار رایگان می توانید پست هایتان را به راحتی حذف یا ویرایش کنید. برنامه آنفالویاب Mass Unfollow for Instagram به لطف رابط کاربری مناسب و طراحی زیبا یکی از بهترین برنامه های آنفالویاب آیفون محسوب می شود.

نرم افزار Crowdfire

آخرین برنامه آنفالویابی که در این مقاله معرفی می کنیم، نرم افزار Crowdfire است که تا همین الان میلیون ها بار توسط کاربران دانلود شده است. شما می توانید از این برنامه کاربردی برای حساب های شخصی خود استفاده کرده و پست هایتان را مدیریت کنید. از مهم ترین مزایای استفاده از برنامه آنفالویاب Crowdfire می توان به موارد زیر اشاره کرد:

این مطلب را از دست ندهید   چگونه کش تاریخچه و کوکی ها را در سافاری پاک کنیم؟

برنامه ریزی دقیق برای پست ها

پشتیبانی از مرورگر کروم برای به اشتراک گذاشتن صفحه های مورد نظر در اینترنت.

در این مقاله سعی کردیم بهترین برنامه های آنفالویاب برای گوشی های آیفون را همراه نقاط قوت و ضعفشان به شما معرفی کنیم. بعضی از امکانات این برنامه ها در طول زمان تغییر کرده و برخی ثابت مانده اند. امیدواریم مطالعه این مطلب برای شما مفید باشد.

مقالات مرتبط:

چگونه تغییر اندازه متن در گوشی اپل ایجاد کنیم

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + 19 =

روش آپدیت گوشی اپل

روش آپدیت گوشی اپل

آپدیت گوشی اپل یکی از قابلیت های فوق العاده و کاربردی این ابزار هوشمند است که امروزه مورد توجه بسیاری از طرفداران محصولات اپل قرار

ادامه مطلب »