نمایندگی تعمیر گوشی اپل

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

شاید در نگاه اول تغییر اندازه متن در گوشی های اپل کمی سخت به نظر برسد اما شرکت اپل چند راه برای این کار پیشنهاد داده که ما در این مقاله ساده ترین آن ها را معرفی می کنیم.

شما می توانید به راحتی اندازه فونت را در تمام نسخه های سیستم عامل ios تغییر دهید. برای این کار باید وارد بخش تنظیمات یا همان Settings اپل خود شده سپس گزینه Text Size در منوی Display & Brightness را انتخاب کنید. بعد انجام مراحل بالا می توانید به راحتی اندازه متن خود را از کوچکترین به بزرگترین تغییر دهید.

تغییر اندازه متن گوشی های اپل با منوی Accessibility

روش دیگر برای تغییر اندازه متن در گوشی های اپل استفاده از منوی Accessibility است. برای این کار ابتدا وارد تنظیمات گوشی خود شده سپس روی گزینه Display & Text Size در منوی Accessibility ضربه بزنید. در نهایت با استفاده از دکمه Larger Accessibility Sizes اندازه متن را تغییر دهید.

چگونه متن خود را در گوشی اپل Bold کنیم؟

برای این کار همانند مراحل قبل وارد منوی تنظیمات شده سپس گزینه Display & Brightness را انتخاب کرده و حالت Bold Text را فعال کنید. برای فعال کردن زوم صفحه نمایش هم می توانید گزینه View را انتخاب کنید.

معرفی برنامه های تغییر فونت در گوشی های اپل

برای تغییر اندازه متن در گوشی های اپل علاوه بر بخش تنظیمات و استفاده از منوی Accessibility می توان از برنامه های تغییر اندازه فونت در ios هم استفاده کرد. در این بخش به تعدادی از این برنامه ها اشاره می کنیم.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض ال سی دی آیفون

شرکت اپل در سیستم عامل های ios15  و نسخه های بالاتر قابلیتی را فعال کرده که به کمک آن می توان با استفاده از یک میانبر اندازه متن را به راحتی کم و زیاد کرد. برای این کار وارد بخش settings اپل شده سپس گزینه Control Center را انتخاب کنید. در این مرحله برای انتخاب اندازه فونت باید گزینه Text Size را فعال کنید. نکته جالب توجه اینکه از این روش می توان برای تغییر اندازه متن در آیپد هم استفاده کرد.

تغییر فونت در گوشی های اپل چگونه انجام می شود؟

بعد تغییر اندازه متن در گوشی های اپل حتما این سوال برایتان پیش می آید که اگر بخواهم فونت گوشی اپل خود را تغییر دهم باید چه کنم؟ در پاسخ باید گفت شرکت اپل به کاربرانش اجازه نمی دهد به طور شخصی و از منابع خارجی فونت دانلود و روی گوشی های اپل نصب کنند.

برای نصب فونت جدید روی گوشی های اپل باید از قابلیت جیلبریک استفاده کنید. این روش تقریبا مانند روت کردن گوشی های اپل است و گارانتی اپل شما را از بین می برد. بنابراین توصیه می کنیم تا حد امکان از این روش استفاده نکنید.

تغییر فونت در گوشی های اپل با iFont

یکی از کامل ترین برنامه ها برای تغییر فونت در گوشی های اپل iFont است که با استفاده از آن می توانید فونت گوشی خود را به راحتی عوض و مدیریت کنید. در این نرم افزار بیش از 200 نسخه فونت رایگان در اختیار شما قرار می گیرد. برای دسترسی به فونت های بیشتر می توانید مبلغی را به عنوان پرداخت درون برنامه ای بپردازید.

این مطلب را از دست ندهید   غیر فعال کردن قابلیت Raise to Wake

برای مشاهده محبوب ترین فونت ها در نرم افزار iFont، می توانید به بخش Featured Fonts مراجعه کنید. این برنامه کاربردی تقریبا با تمام نسخه های سیستم عامل ios سازگاری داشته و برای استفاده در کشور ایران محدودیت ندارد.

نرم افزار Adobe Creative Cloud

اگر تا الان با نرم افزارهای پریمیر یا افترافکت کار کرده باشید بدون شک اسم نرم افزار Adobe Creative Cloud به گوشتان خورده است. این برنامه کاربردی قابل نصب در انواع گوشی اپل و آیپد اپل می باشد. شما می توانید به راحتی این نرم افزار را از Creative Cloud به صورت رایگان دانلود و روی دستگاه خود نصب کنید.

برای استفاده از این برنامه لازم است با اپل آیدی یا اکانتتان در گوگل وارد آن شوید. این کار باعث می شود اطلاعات شما از بین نرفته و در آینده بتوانید از آن استفاده کنید. وارد بخش Fonts شده و فونت دلخواهتان را انتخاب کنید. حالا روی گزینه Install Fonts ضربه زده و آن را نصب کنید.

فونت های پیش فرض گوشی های اپل

اگر عبارت Fonts را در فروشگاه اپل جستجو کنید با تعداد زیادی فونت برای گوشی های اپل و آیپدها رو به رو می شوید که اغلب آن ها رایگان هستند. یکی از قدرتمندترین نرم افزارها Fonts است که بین اپلیکیشن های تغییر فونت گوشی های اپل رتبه 9 را به خود اختصاص داده و با استفاده از آن می توانید علاوه بر تغییر فونت اندازه آن هم تغییر دهید.

تغییر اندازه متن در گوشی های اپل شاید در ابتدا کمی سخت و پیچیده به نظر برسد اما با ترفندهای این مقاله شما می توانید به راحتی علاوه بر تغییر اندازه، نوع فونت گوشی آیفنتان هم عوض کنید.

این مطلب را از دست ندهید   حذف تبلیغات در گوشی اپل

مقالات مرتبط:

انتقال مسیر دانلود به حافظه جانبی اپل

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 2 =

روش آپدیت گوشی اپل

روش آپدیت گوشی اپل

آپدیت گوشی اپل یکی از قابلیت های فوق العاده و کاربردی این ابزار هوشمند است که امروزه مورد توجه بسیاری از طرفداران محصولات اپل قرار

ادامه مطلب »