نمایندگی تعمیر گوشی اپل

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

حذف تبلیغات در گوشی های اپل یکی از مزایای استفاده از این دستگاه های هوشمند است. حتما تا به حال برایتان پیش آمده که حین وب گردی با گوشی اپل خود تبلیغاتی روی صفحه نمایش تلفن همراهتان ظاهر می شوند که به مرور شما را کلافه می کنند.

معمولا مرورگر سافاری این تبلیغات را به طور خودکار حذف می کند. تبلیغات آنلاین به خودی خود بد نیستند اما سری جدید آن ها عملکرد مرورگرهای گوشی های اپل را تحت تاثیر قرار داده و باعث می شوند هکرها اطلاعات شما را سرقت کنند. در این مقاله راه هایی برای حذف تبلیغات در گوشی های اپل به شما آموزش می دهیم که با استفاده از آن ها  از دستگاه خود به خوبی محافظت کنید.

استفاده از برنامه های حذف تبلیغات در گوشی های اپل

یکی از راه های مسدود کردن تبلیغات در گوشی های اپل استفاده از برنامه های مورد نظر این کار است. مسدود کننده های تبلیغاتی گوشی های اپل می توانند کاملا بی خطر یا بسیار خطرناک باشند.

مزایای حذف تبلیغات در گوشی های اپل

امروزه اغلب پیام های تبلیغاتی به جای اینکه جنبه بازاریابی و اطلاع رسانی داشته باشند، بسیار آزاردهنده و کسل آور هستند. اولین مزیت حذف تبلیغات در گوشی های اپل این است که اعصاب فرد آرام می گیرد.

اسناد و فیلم ها به راحتی از مرورگر دانلود می شوند

حذف تبلیغات از گوشی های اپل باعث می شود اسناد و فیلم ها به راحتی از مرورگر دانلود شوند. علاوه بر این از مشکلات نرم افزاری مثل هنگ کردن بی موقع گوشی هم جلوگیری می کند.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض صفحه نمایشگر iphon 11 pro max

بالارفتن امنیت اطلاعات، مزیت حذف تبلیغات از گوشی های اپل

متاسفانه بسیاری از تبلیغات حاوی بدافزارهای مخربی هستند که در گوشی شما اختلال ایجاد می کنند. حذف تبلیغات از گوشی های اپل از این کار جلوگیری می کند.

حذف تبلیغات باعث صرفه جویی در حجم اینترنت می شود

زمانی که تبلیغات اضافی از گوشی اپل شما حذف می شوند، دیگر برای دانلود اسناد یا فیلم ها به حجم زیاد اینترنت نیاز ندارید. علاوه بر این مسدود کردن تبلیغات باعث می شود در مصرف باتری موبایلتان هم صرفه جویی شود. به طور کلی یکی از راه های بالا بردن طول عمر باتری، حذف تبلیغات اضافی از آن هاست.

تقریبا تمام وب سایت ها دارای تبلیغاتی هستند که اغلب به صورت آگهی یا عکس و فیلم نمایش پیدا می کنند. وجود این تبلیغات دریافت اطلاعات را برای کاربران مشکل می کند همچنین عملکرد سیستم عامل موبایل شما هم کند می کند.

حدود 60 درصد منابع سایت ها را تبلیغات تشکیل می دهد و این یعنی بارگیری یک صفحه کامل چیزی حدود 5 ثانیه طول می کشد که از این زمان 3 ثانیه به تبلیغات اختصاص دارد.

آموزش حذف پنجره های باز شو در مرورگر سافاری

معمولا برای حذف تبلیغات در گوشی های اپل از نرم افزار استفاده می شود. سیستم عامل ios دارای یک مسدود کننده داخلی به نام Block Pop-Ups است که از آن برای حذف پاپ آپ های داخلی استفاده می شود.

روش استفاده از Block Pop-Ups به این شکل است که اول وارد منوی سافاری در منوی گوشی اپلتان می شوید سپس این گزینه را روشن می کنید.

این مطلب را از دست ندهید   آموزش تغییر زبان کیبورد اپل و آیپد

نصب برنامه حذف تبلیغات در گوشی های اپل

در این بخش روش نصب برنامه AdGuard برای حذف تبلیغات در گوشی های اپل را به شما آموزش می دهیم. روش نصب در تمام برنامه ها تقریبا یکسان است. برای این کار اول نرم افزار AdGuard را از منابع معتبر دانلود کرده سپس آن را باز کنید.

گزینه Get Started را انتخاب کنید. به این ترتیب تنظیمات مختلف فیلتر در اختیار شما قرار می گیرند. در این مرحله ممکن است پیامی در بالای صفحه ظاهر شود که به شما هشدار می دهد برای استفاده از این روش باید مجوز ios داشته باشید.

وارد صفحه اصلی گوشی شده و از تنظیمات گزینه سافاری را انتخاب کنید. در این مرحله لیستی از تمام مسدود کننده های تبلیغاتی نمایش پیدا می کنند.

با ناپدید شدن هشدار قرمز می توانید حذف تبلیغات در AdGuard را شروع کنید. شما می توانید برای بررسی فیلترهای فعال گوشی اپل خود وارد بخش فیلترها شوید. هر مسدود کننده برای تنظیم فیلترهای خود از روش های مختلفی استفاده می کند. با بررسی بخش های راهنما می توانید نحوه انجام آن را کشف کنید.

یکی از مزایای استفاده از نرم افزار AdGuard این است که می توانید روش حذف تبلیغات در گوشی های اپل را در آن انتخاب کنید.

استفاده از لیست سفید هم به وب سایت شما دستور حذف تبلیغ را می دهد. برای فعال کردن این قابلیت در نرم افزار AdGuard مرورگر سافاری را باز کرده و وارد سایت مورد نظرتان شوید.

روی دکمه اشتراک ضربه بزنید تا گزینه های بیشتری برایتان نمایش پیدا کنند. مجدد وارد منوی AdGuard شده سپس سوئیچ را تغییر دهید تا وارد منوی اصلی شوید.

این مطلب را از دست ندهید   معرفی نگهدارنده r-560 

در این حالت باید یکی از نماد های خاکستری در AdGuard فعال شوند.

در پایان این نکته را فراموش نکنید که مسدود کننده های تبلیغاتی گوشی های اپل تنها در مرورگر سافاری کار می کنند.

حذف تبلیغات در گوشی های اپل مزایای زیادی دارد که مهم ترین آن ها دانلود راحت تر و سریع تر اسناد و فیلم ها از مرورگر و بالا بردن طول عمر باتری است.

شما می توانید نظرات خود در زمینه استفاده از مسدود کننده های تبلیغاتی را با ما در میان بگذارید.

مقالات مرتبط:

دلایل خرابی گوشی آیفون

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − یازده =

روش آپدیت گوشی اپل

روش آپدیت گوشی اپل

آپدیت گوشی اپل یکی از قابلیت های فوق العاده و کاربردی این ابزار هوشمند است که امروزه مورد توجه بسیاری از طرفداران محصولات اپل قرار

ادامه مطلب »