نمایندگی تعمیر گوشی اپل

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

علت ارور “تأیید صحت” در app store

iPhone شما وقتی در App Store هستید «تأیید مورد نیاز است» را در صفحه نمایش می دهد و از علت آن مطمئن نیستید. اطلاعات غلط زیادی در مورد این مشکل وجود دارد، بنابراین من تصمیم گرفتم این مقاله کامل را برای کمک به شما در تشخیص و رفع دلیل واقعی این که App Store می گوید “تأیید مورد نیاز” در iPhone شما است، بنویسم.

آیا اشتراک پرداخت نشده ای دارید؟

اگر اشتراک های پرداخت نشده در iPhone شما وجود دارد، ممکن است پیام “تأیید مورد نیاز” را در App Store مشاهده کنید. برای اطمینان از پرداخت تمام اشتراک های iPhone خود، به تنظیمات -> iTunes & Apple Store بروید و روی Apple ID خود در بالای صفحه ضربه بزنید.

وقتی روی Apple ID خود ضربه بزنید، یک پنجره بازشو در مرکز صفحه ظاهر می شود. روی View Apple ID ضربه بزنید و گذرواژه Apple ID خود را وارد کنید.

سپس، به پایین پیمایش کنید و روی «اشتراک ها» ضربه بزنید. اگر هرکدام از اشتراک های شما پرداخت نشده باشد، وقتی می خواهید برنامه جدیدی را بارگیری کنید، iPhone شما “تأیید مورد نیاز” را می گوید.

برای جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی در آینده، مطمئن شوید اشتراک به طور خودکار تمدید می شود. بسیاری از اشتراک ها به طور خودکار تمدید می شوند، مانند اشتراک های Apple Music، Apple News و سرویس پخش جریانی.

آیا می توانم none “هیچ” را انتخاب کنم؟

اگر اشتراکی بدون پرداخت ندارید و اگر دستگاه شما بخشی از Family Sharing نیست، می توانید هیچکدام را انتخاب کنید. این معمولاً مشکل “تأیید صحت” را برطرف می کند.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض بلندگو گوشی

اگر من بخشی از اشتراک خانواده باشم چه می شود؟

اگر iPhone شما با Family Sharing تنظیم شده باشد، نمی توانید گزینه None را در تنظیمات -> iTunes & Apple Store -> Apple ID -> View Apple ID -> گزینه های پرداخت انتخاب کنید.

بنابراین، شما دو گزینه دارید:

  1. ترک اشتراک خانواده.
  2. روش پرداخت Family Sharing را به روز کرده و تأیید کنید.

چگونه می توان اشتراک خانواده را در iPhone خود ترک کرد

قبل از شروع، بگذارید این را بگویم: من به شما توصیه می کنم اگر Family Sharing از قبل در iPhone شما تنظیم شده است، خانواده را ترک نکنید. ممکن است دسترسی به فضای ذخیره سازی مشترک و اشتراک های iCloud مانند Apple Music را از دست بدهید. همچنین توجه به این نکته مهم است که اگر شما 13 سال به بالا داشته باشید، نمی توانید Family Sharing را ترک کنید.

اگر می خواهید Family Sharing را ترک کنید و iPhone شما با iOS 10.2.1 یا نسخه جدیدتر اجرا می شود، با رفتن به تنظیمات و ضربه زدن روی نام خود در بالای صفحه شروع کنید. سپس، روی Family Sharing -> Your Name -> Leave Family ضربه بزنید.

اگر آیفون با iOS 10.2 یا بالاتر دارید، روی تنظیمات -> iCloud -> خانواده قبل از ضربه زدن روی اشتراک خانواده -> نام خود -> ترک خانواده ضربه بزنید.

به روزرسانی و تأیید روش پرداخت اشتراک خانواده

اگر نمی خواهید Family Sharing را ترک کنید، روش پرداخت مرتبط با شبکه Family Sharing شما باید به روز شود، تأیید شود یا هر دو. ممکن است فقط یک عضو خانواده شما به این اطلاعات پرداخت و توانایی به روزرسانی آن دسترسی داشته باشد.

این مطلب را از دست ندهید   VPN در iPhone

با اعضای خانواده خود در شبکه Family Sharing تماس بگیرید و از آنها بپرسید آیا آنها می توانند اطلاعات پرداخت را به روز و تأیید کنند. این مقاله را با آنها به اشتراک بگذارید تا آنها یاد بگیرند چگونه اطلاعات پرداخت را به روز کنند! آنها حتی ممکن است با همان “تأیید مورد نیاز” در iPhone خود کار کنند.

با پشتیبانی اپل تماس بگیرید

اگر App Store همچنان در iPhone شما “تأیید مورد نیاز است”، ممکن است مجبور باشید با پشتیبانی Apple تماس بگیرید. ممکن است شما با یک مسئله Apple ID بسیار پیچیده روبرو باشید که فقط توسط یک کارمند اپل قابل حل است. برای تماس با یک کارمند اپل که می تواند به شما در رفع مشکل کمک کند، به وب سایت پشتیبانی اپل مراجعه کنید!

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − سیزده =

روش آپدیت گوشی اپل

روش آپدیت گوشی اپل

آپدیت گوشی اپل یکی از قابلیت های فوق العاده و کاربردی این ابزار هوشمند است که امروزه مورد توجه بسیاری از طرفداران محصولات اپل قرار

ادامه مطلب »