نمایندگی تعمیر گوشی اپل

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

برخی از کاربران اپل گزارش کرده‌اند که اپل‌شان روی یک صفحه سیاه با چرخ چرخان گیر کرده است. این امر پس از به روز رسانی اپل به جدیدترین سیستم بسیار رایج است. گیرکردن اپل روی صفحه سیاه، صفحه نمایش قرمز و صفحه بارگیری رایج ترین انواع مشکلات ثابت اپل هستند. وقتی این به اپل می‌رسد، پاسخ نمی‌دهد و نمی‌تواند به طور معمول روشن شود.

چگونه مشکل چرخ چرخش صفحه سیاه اپل را به راحتی برطرف کنیم

 

به طور کلی، اپلی که روی صفحه سیاه با چرخ چرخان گیر کرده است به دلیل راه اندازی مجدد است. زمانی که اپل بوت می شود این اتفاق می افتد. برخی پس از ارتقاء iOS با آنها مواجه شدند. با سازگاری متفاوت سیستم iOS جدید با اپل، برخی از حالت‌های اپل نمی‌توانند با ویژگی‌های جدید آن سازگار باشند که می‌تواند این مشکل را ایجاد کند. همچنین، اگر سخت افزار اپل آسیب دیده باشد، پس از ریست کردن اپل، دستگاه با این مورد درک می شود. در مجموع، اشکالات نرم افزاری بیشتر صفحه یخ زده/سیاه را با مشکل چرخ چرخان پوشانده است. بخش‌های زیر چند راه‌حل برای رفع اشکال صفحه‌ی سیاه اپل با چرخ چرخان ارائه می‌دهند.

برای حل چرخش صفحه سیاه اپل، اپل را مجدداً راه اندازی کنید

راه اندازی مجدد اجباری اپل، مشکلی را که پاسخ نمی دهد برطرف می کند. این یک راه سریع برای خاموش کردن اپل و برگرداندن آن به حالت عادی است.

حالت های اپل 8/8 پلاس و جدیدتر اپل

  1. دکمه ولوم + را فشار داده و سریع رها کنید. و سپس دکمه ولوم منهای را فشار داده و سریع رها کنید.
  2. دکمه کناری را نگه دارید تا لوگوی اپل ظاهر شود و دکمه کناری را رها کنید.
این مطلب را از دست ندهید   نحوه بازیابی اطلاعات از دست رفته پس از آپدیت iOS 15

اپل 7/7 پلاس

  1. هم دکمه کاهش صدا و هم دکمه خواب را فشار دهید.
  2. پس از ظاهر شدن لوگوی اپل، هر دو دکمه را رها کنید.

iPhone 6s/6s Plus و حالت های اپل قبلی

  1. دکمه Sleep و Home را فشار دهید.
  2. هنگامی که لوگوی اپل ظاهر می شود، دیگر فشاری ندارید.

بازیابی اپل برای خروج از اپل گیر کرده روی صفحه سیاه با چرخ چرخان

بازیابی دستگاه خود با استفاده از iTunes تا حدودی مشکلات یخ زده/بستن/گیر اپل را برطرف می کند. به این ترتیب، باید یک نسخه پشتیبان قدیمی برای بازیابی داشته باشید. برای اینکه این کار را به طور موثرتر انجام دهید، می توانید دستگاه خود را از طریق iCloud از راه دور پاک کنید. این به طور کامل تمام داده های شما را از اپل شما پاک می کند. 2 راه وجود دارد که می توانید از iTunes برای بازیابی اپل خود استفاده کنید. یکی این است که رایانه می تواند اپل شما را شناسایی کند و دستگاه به رایانه اعتماد کرده است. مورد دوم استفاده از حالت DFU برای بازیابی اپل است.

راه 1. بازیابی اپل با حالت بازیابی.

مرحله 1. اپل خود را با کابل USB به رایانه متصل کنید. به طور کلی، اگر دستگاه به این رایانه اعتماد داشته باشد، iTunes خود را روشن می کند و اپل شما را تشخیص می دهد.

مرحله 2. دستگاه خود را در حالت بازیابی قرار دهید. می توانید اپل خود را اجباری راه اندازی کنید اما تا زمانی که صفحه Recovery Mode را در اپل مشاهده نکنید، آن را رها نکنید.

این مطلب را از دست ندهید   نحوه بازیابی عکس حذف شده برای همیشه از اپل بدون پشتیبان

مرحله 3. روی Restore در iTunes ضربه بزنید.

راه 2. بازیابی اپل با حالت DFU.

حالت DFU یکی از حالت های ریکاوری اپل است. با حالت بازیابی که در بالا ذکر شد متفاوت است. هنگام استفاده از حالت DFU برای بازیابی اپل، دستگاه کاملاً سیاه می شود. همچنین، iTunes یک پیام صفحه نمایش متفاوت را به شما نشان می دهد.

مرحله 1. دستگاه خود را به رایانه وصل کنید. و اپل را به حالت DFU تبدیل کنید.

مرحله 2. iTunes دستگاه را شناسایی می کند و باید روی OK در رایانه ضربه بزنید.

مرحله 3. دستورالعمل های موجود در رایانه را دنبال کنید و بر روی Restore کلیک کنید تا اپل بازیابی شود.

پس از انجام تمام این مراحل، می توانید اپل را از ابتدا راه اندازی کنید.

راه 3. استفاده از AnyFix برای خارج شدن از اپل گیر کرده روی صفحه سیاه با چرخ چرخان

AnyFix، یک ابزار تعمیر سیستم iOS، که متعهد به عیب یابی مشکلات سیستم iOS و iTunes است. این چند راه حرفه ای برای رفع بیش از 130 مشکل سیستم iOS و بیش از 200 مشکل iTunes را به طور موثر ارائه می دهد. بنابراین اگر اپل شما روی یک صفحه سیاه با چرخ چرخان گیر می کند، AnyFix را امتحان کنید تا شما را ناامید نکند. مراحل زیر منجر به آموزش عیب یابی می شود.

مرحله 1. AnyFix را دانلود کنید و آن را در رایانه خود اجرا کنید > اپل خود را به رایانه متصل کنید > System Repair را در بالا انتخاب کنید.

این مطلب را از دست ندهید   چرا رمز عبور من در اپل من کار نمی کند؟

مرحله 2. روی 50+ مشکلات اپل کلیک کنید و سپس روی Start Now ضربه بزنید تا ادامه دهید.

مرحله 3. در اینجا 3 حالت برای رفع مشکل اپل برای شما فهرست می شود. روی «تعمیر استاندارد» کلیک کنید که خطر از دست دادن داده‌ها را تهدید نمی‌کند.

مرحله 4. چند دقیقه بعد، صفحه Repair Completed را روی صفحه خواهید دید.

سخن اخر

گیرکردن اپل روی صفحه سیاه با مشکل چرخ چرخان بسیار خسته کننده است. اما جای نگرانی نیست، همه این روش‌های بالا قابل اعتماد هستند. اگر هنوز در این مورد گیر کرده اید، می توانید پیام خود را در قسمت نظر بگذارید. ما می توانیم این را با هم بفهمیم. همانطور که AnyFix مشکل گیر کردن اپل را برای هزاران کاربر با موفقیت حل کرد، می توانید آن را دانلود کرده و امتحان کنید.

مقالات مرتبط:

رفع هنگی و خرابی برنامه iOS 14

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − 10 =

روش آپدیت گوشی اپل

روش آپدیت گوشی اپل

آپدیت گوشی اپل یکی از قابلیت های فوق العاده و کاربردی این ابزار هوشمند است که امروزه مورد توجه بسیاری از طرفداران محصولات اپل قرار

ادامه مطلب »