نمایندگی تعمیر گوشی اپل

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

در این راهنما، ما بر حل مشکل آیفون یا آیپد تمرکز خواهیم کرد. در برخی موارد، ممکن است متوجه شوید که آیفون یا آی‌پد شما روشن نمی‌شود و روی لوگوی اپل می‌چسبد یا آیفون یا آی‌پد شما حتی زمانی که به برق وصل است روشن نمی‌شود. مهم نیست در چه وضعیتی گیر کرده‌اید، به خواندن ادامه دهید و شما متوجه می شود که چرا iPhone/iPad شما روشن نمی شود و برای شروع مجدد چه کاری باید انجام دهید. روش های ذکر شده در این پست به بسیاری از کاربران iOS کمک کرده تا از معضل خارج شوند و پس از به روز رسانی به iOS 15 نیز قابل اجرا هستند.

رفع مشکل روشن شدن آیفون

به عنوان یک کاربر آیفون یا آی‌پد که ممکن است هر سال یک به‌روزرسانی نرم‌افزار iOS را تجربه کنید، باید بدانید که هر به‌روزرسانی نرم‌افزار iOS همیشه مشکلات غیرمنتظره‌ای در iOS به همراه دارد. در برخی شرایط، آیفون یا آی‌پد شما روشن نمی‌شود و روی صفحه سیاه گیر نمی‌کند، آجری می‌شود، روی صفحه iTunes گیر می‌کند، در حین به‌روزرسانی منجمد می‌شود، و غیره. جای تعجب نیست، این مشکلات ممکن است در آپدیت جدید iOS نیز دوباره تکرار شوند. 15.

هنگامی که در هر موقعیت فوق گیر کرده اید، اولین کاری که باید انجام دهید این است که روشن کنید چرا iPhone/iPad شما روشن نمی شود. به طور معمول، علاوه بر مشکلات به‌روزرسانی iOS 15، ممکن است آیفون، آی‌پد یا آی‌پاد شما به دلایل زیر روشن نشوند.

  • باتری آیفون/آی‌پد شما تمام شده است – وقتی باتری آیفون/آی‌پد شما تمام شد، آی‌دیوایس شما نمی‌تواند روشن شود. بنابراین اگر برای مدت طولانی صفحه آیفون/آی‌پد خود را سیاه می‌بینید، باید سخت‌افزار خود را بررسی کرده و دستگاه iOS خود را شارژ کنید.
  • سیستم iOS از کار افتاده است – اگر آیفون/آی‌پد شما حتی زمانی که به برق وصل است یا پس از شارژ کامل باز هم روشن نمی‌شود، ممکن است دچار خرابی سیستم iOS شود.
  • سیستم عامل خراب شده است – آیفون شما روشن نمی شود، این تنها به این معنی نیست که صفحه نمایش آیفون یا آی پد شما سیاه است یا روشن نمی شود. گاهی اوقات، هنگام روشن کردن، متوجه می‌شوید که iPhone/iPad شما روی لوگوی سفید اپل گیر کرده است، این به این معنی است که سیستم عامل خراب شده است و شما باید آیفون خود را بازیابی کنید.
  • مشکلی با سخت افزار iDevice – باید آی دیوایس خود را به فروشگاه اپل ببرید و یک بررسی حرفه ای داشته باشید.
این مطلب را از دست ندهید   نحوه ترکیب چند ویدئو در گوشی اپل

چگونه آیفون/آی‌پد روشن نمی‌شود را رفع کنیم؟

اگر برای مدت طولانی روی صفحه نمایش آیفون یا آیپد گیر کرده اید و به هیچ وجه نمی توان آن را روشن کرد، لطفاً با استفاده از روش های زیر کمی برای رفع آن وقت بگذارید:

رفع مشکل سیستم iOS

معمولاً آیفون، آی‌پد یا آی‌پاد دچار بریکینگ می‌شوند و روشن نمی‌شوند، زیرا سیستم iOS آنطور که تصور می‌کنید پایدار نیست. ممکن است تا به حال سعی کرده باشید iDevice خود را شارژ کنید اما از اینکه متوجه شده اید که حتی در صورت اتصال به برق هم روشن نمی شود ناراحت شده اید. اگر آیفون یا آی پد شما روشن یا شارژ نمی شود، باید مشکل سیستم iOS را تعمیر کنید. AnyFix – بازیابی سیستم iOS همان چیزی است که به دنبال آن هستید. به‌عنوان یک ابزار جامع و کاربردی برای رفع بیش از 130 مشکل آیفون و بیش از 200 مشکل iTunes، می‌توانید از AnyFix استفاده کنید تا به راحتی آیفون یا آی‌پد با کلیک‌های ساده (حتی پس از به‌روزرسانی به iOS 15) مشکل روشن نشود). اگر از جدیدترین نسخه iOS خوشتان نمی آید، می توانید از AnyFix برای دانگرید iOS به نسخه قبلی نیز استفاده کنید.

شما نیازی به رفتن به فروشگاه اپل ندارید و تنها کاری که باید انجام دهید این است که برای دانلود AnyFix در رایانه خود اینجا کلیک کنید تا iPhone/iPad خود را به حالت عادی برگردانید.

مرحله 1. AnyFix را بر روی رایانه خود نصب کرده و آن را باز کنید. حالت System Repair را انتخاب کنید.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض بلندگوی خارجی iPhone XR

مرحله 2. iPhone Problems را انتخاب کنید و روی Start Now کلیک کنید.

مرحله 3. در اینجا سه ​​حالت تعمیر وجود دارد که می توانید انتخاب کنید، می توانید با توجه به وضعیت آیفون خود انتخاب کنید. برای آیفون مشکل روشن نمی شود، اگر حالت Standard Repair کار نمی کند، می توانید حالت Advance Repair یا Ultimate Repair را امتحان کنید.

مرحله 4. سپس باید سیستم عامل آیفون خود را دانلود کنید.

مرحله 5. پس از دانلود سیستم عامل، روی Fix Now کلیک کنید. AnyFix شروع به رفع مشکل سیستم آیفون شما می کند، لطفا صبور باشید.

آیفون یا آیپد خود را شارژ کنید

اگر آیفون یا آیپد شما روشن نمی شود، ابتدا باید سخت افزار آن را بررسی کرده و دستگاه خود را شارژ کنید. به طور معمول، پس از چند دقیقه باید صفحه شارژ را ببینید. اگر آیفون یا آی‌پد شما حتی زمانی که به برق متصل است روشن نمی‌شود، به این معنی است که iDevice شما شارژ نمی‌شود. در این لحظه، باید شارژر، کانکتور، کابل USB خود را بررسی کنید و ببینید که آیا آنها متصل هستند یا خیر. اگر بعد از گذشت 1 ساعت همچنان صفحه شارژ را نمی بینید، باید راه حل های دیگری را امتحان کنید. یا می‌توانید آیفون/آی‌پد خود را به نزدیک‌ترین فروشگاه اپل ببرید تا بررسی کنید که آیا دستگاه شما با مشکلات شارژ مواجه می‌شود یا خیر.

بازنشانی سخت را انجام دهید

برای رفع روشن نشدن آیفون یا آی‌پد، می‌توانید بازنشانی سخت را امتحان کنید. دکمه Wake/Sleep و Home را به مدت 10 ثانیه نگه دارید تا لوگوی اپل روی صفحه ظاهر شود. با این کار iPhone یا iPad شما به اجبار راه اندازی مجدد می شود و رفع می شود که این iPhone یا iPad در حداکثر زمان روشن نمی شود.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض مادر برد iphon 11 pro max

رفع مشکل آیفون/آی‌پد با PhoneRescue برای iOS روشن نمی‌شود

به عنوان یک ابزار حرفه ای و جامع، PhoneRescue برای iOS نه تنها به کاربران iDevice کمک می کند تا برخی از مشکلات iOS از جمله خرابی های ارتقاء iOS، گیرکردن روی لوگوی اپل، گیرکردن در حالت بازیابی و غیره را برطرف کنند، بلکه داده ها و فایل های حذف شده iOS را بدون توجه به اینکه آیا آنها را بازیابی می کند. پشتیبان داشته باشید یا نه بنابراین، اگر در این مشکل گیر کرده‌اید – آیفون یا آی‌پد روشن نمی‌شود، مهم نیست که صفحه سیاه، لوگوی سفید اپل یا حالت بازیابی باشد، و می‌توانید PhoneRescue را برای iOS بگیرید.

https://mobile-apple.ir/%d8%ba%db%8c%d8%b1-%d9%81%d8%b9%d8%a7%d9%84-%da%a9%d8%b1%d8%af%d9%86-%d9%82%d8%a7%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%aa-raise-to-wake/

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + سیزده =

روش آپدیت گوشی اپل

روش آپدیت گوشی اپل

آپدیت گوشی اپل یکی از قابلیت های فوق العاده و کاربردی این ابزار هوشمند است که امروزه مورد توجه بسیاری از طرفداران محصولات اپل قرار

ادامه مطلب »