نمایندگی تعمیر گوشی اپل

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

در مقایسه با عکس‌ها و ویدیوها، تقریباً هر چیز دیگری در اپل شما به سختی فضایی را اشغال می‌کند. بنابراین وقتی فضای گوشی شما رو به اتمام است، مجموعه عکس‌ها و ویدیوهای شما ممکن است اولین موردی باشند که می‌روید. البته، اپل‌های جدیدتر با حجم زیادی از حافظه در دسترس هستند که ممکن است هرگز حافظه‌تان کم نشود. اما اگر مدل قدیمی‌تری دارید، ممکن است گاهی اوقات تنها گزینه شما پاک کردن کتابخانه عکستان باشد. اگر نیاز دارید که فضای زیادی را با عجله به دست آورید، می‌توانید به‌طور انتخابی عکس‌ها و ویدیوهای خاصی را حذف کنید – اما با حذف یک‌باره همه تصاویرتان، بیشترین فضا را دوباره به دست خواهید آورد. مشکل؟ اپل گزینه “انتخاب همه” را به شما نمی دهد تا همه عکس های خود را یکجا حذف کنید. این بدان معناست که برای انجام آن باید از یک ترفند کوچک استفاده کنید.

چگونه تمام عکس های اپل خود را به یکباره پاک کنیم

  1. برنامه Photos را در اپل خود باز کنید.
  2. روی تب “Albums” در پایین صفحه ضربه بزنید.
  3. روی «همه عکس‌ها» در گروه «آلبوم‌های من» ضربه بزنید. (اگر از iCloud برای پشتیبان‌گیری از عکس‌های خود استفاده نمی‌کنید، ممکن است به آن «Recents» یا «Camera Roll» گفته شود.)
  4. روی «انتخاب» ضربه بزنید.
  5. به آرامی روی عکس پایین ضربه بزنید و سپس، بدون اینکه انگشت خود را بردارید، تا انتها به سمت چپ بلغزانید و سپس به بالای نوار عنوان در بالای صفحه بکشید. انگشت شما باید در بالای ساعت در گوشه سمت چپ بالا قرار گیرد. هنگامی که عکس‌ها در حین اسکرول کردن به پایین انتخاب می‌شوند انگشت خود را در آنجا رها کنید – به خصوص اگر عکس‌های زیادی در تلفن خود داشته باشید، مدتی طول می‌کشد. شما یک لیست در حال اجرا از تعداد عکس های انتخاب شده را در وسط نوار عنوان خواهید دید.
  6. وقتی همه عکس ها انتخاب شدند، روی نماد سطل زباله در گوشه سمت راست پایین ضربه بزنید.
  7. تأیید کنید که می‌خواهید این عکس‌ها را حذف کنید، روی «حذف ## آیتم‌ها» ضربه بزنید (که ## تعداد کل عکس‌هایی است که می‌خواهید حذف کنید.)
این مطلب را از دست ندهید   نکات مهم قبل تعویض گلس گوشی اپل

چگونه تمام عکس های اپل خود را برای همیشه پاک کنیم

در این مرحله، تمام عکس های شما به پوشه “Recently Deleted” در اپل شما منتقل شده اند. اگر کار دیگری انجام ندهید، iOS آنها را ظرف 30 روز از تلفن شما پاک می کند. اما برای حذف آن ها و بازیابی فورا فضا، باید این پوشه را خالی کنید.

  1. روی “Albums” ضربه بزنید تا دوباره لیست آلبوم ها را ببینید.
  2. به بخش «آلبوم های دیگر» بروید و روی «اخیراً حذف شده» ضربه بزنید.
  3. روی «انتخاب» ضربه بزنید.
  4. روی «حذف همه»، که در گوشه پایین سمت چپ یافت می‌شود، ضربه بزنید.
  5. تأیید کنید که می‌خواهید این عکس‌ها را با ضربه زدن روی «حذف ## آیتم‌ها» (که در آن ## تعداد کل عکس‌هایی است که می‌خواهید برای همیشه از تلفنتان حذف کنید) حذف کنید.

توجه داشته باشید که اگر به اشتباه عکس ها را حذف کرده اید، می توانید آنها را از اینجا نیز بازیابی کنید.

چگونه عکس های خود را حتی در صورت حذف آنها ذخیره کنید

بله، شما هم می توانید کیک خود را بخورید و بخورید. حتی اگر نیاز دارید که تمام فضای ذخیره‌سازی عکس و ویدیو را در اپل خود بازیابی کنید، خبر خوب این است که حفظ همه عکس‌های خود در فضای ابری آسان است – و همچنان به راحتی در گوشی خود به آن‌ها دسترسی دارید. هنوز در برنامه Photos هستند.

Dropbox، Google Photos و OneDrive همگی گزینه‌ای برای پشتیبان‌گیری خودکار از همه عکس‌ها و ویدیوهای شما به صورت آنلاین، در پس‌زمینه، ارائه می‌دهند، بنابراین هرگز لازم نیست به آن فکر کنید. برای انجام این کار، کافی است برنامه ذخیره سازی ابری مورد نظر خود را نصب کنید و آن را پیکربندی کنید تا عکس های شما به طور خودکار برای شما ذخیره شود. انجام این کار مزایای زیادی دارد:

  • شما همیشه فقط با ورود به سرویس ابری مناسب در یک مرورگر وب، به عکس های اپل خود در هر دستگاهی، از جمله رایانه خانگی خود، دسترسی فوری دارید.
  • شما یک نسخه پشتیبان خودکار از عکس های اپل خود دریافت می کنید.
  • برای صرفه جویی در فضای ذخیره سازی، می توانید تمام عکس های خود را از اپل خود حذف کنید و همچنان بتوانید عکس ها و ویدیوها را از طریق برنامه ابری مرور و مشاهده کنید.
این مطلب را از دست ندهید   آموزش تغییر زبان کیبورد اپل و آیپد

مقالات مرتبط:

بازیابی اطلاعات آیفون

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 4 =

روش آپدیت گوشی اپل

روش آپدیت گوشی اپل

آپدیت گوشی اپل یکی از قابلیت های فوق العاده و کاربردی این ابزار هوشمند است که امروزه مورد توجه بسیاری از طرفداران محصولات اپل قرار

ادامه مطلب »